آخرین اخبار
کد مطلب: 80403
امام جمعه لردگان:
نظام جمهوري اسلامي ايران مديون خون پاک شهداست
تاریخ انتشار : 1393/06/02 13:08:40
نمایش : 2229
امام جمعه لردگان در آيين غبار روبي مزار شهداي شهرستان لردگان، ضمن تبريک به مناسبت هفته بزرگداشت دولت، اظهار کرد: اين هفته يادآور فداکاري‌ها و خدمت‌گذاري شهيدان رجايي و با هنراست، باشد که همه دولتمردان آن فداکاري‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، در اين مراسم معنوي امام جمعه لردگان گفت : رجائي و باهنر جان خود را براي انقلاب و اسلام دادند و امروز خون شهداي قبل از انقلاب و بعد از انقلاب ابرقدرتها را در جهان رسوا کردند. و براي ايران اسلامي مايه سربلندي است. ما بايد راه شهدا را ادامه بدهيم که راه شهدا همان راه و روشي است که امام(ره) بزرگوار ترسيم فرمودند .

انصاري بيان داشت: نظام جمهوري اسلامي ايران مديون خون پاک شهدا است. شهدا درس اخلاص و فداکاري و ايستادگي در مقابل متجاوزان را به ما آموختند.
 امام جمعه لردگان: ما در اولين روز از هفته دولت در کنار قبور شهداي شهرستان جمع مي شويم تا يادي از شهداي دولت کنيم ، و همانند شهداء در مسير نظام و ارزش‌هاي اسلام گام برداريم، بايد شهيدان رجايي و باهنر را به عنوان الگوي مديريتي خود قراردهيم و خدمت‌رساني به مردم را وظيفه  خود بدانيم تا عزت و سربلندي پيدا کنيم و موجب عزت و سربلندي مسلمين شويم و خاري باشيم بر چشم استکبار جهاني و آنها را ذليل و رسوا نماييم .

به گزارش سلام لردگان، در اولين روز از هفته دولت در شهرستان لردگان مراسم عطر افشاني و غبار روبي گلزار مطهر شهدا  با حضور خانواده معظم شهدا، امام جمعه، فرماندار، مسئولان ادارات، نيروهاي نظامي و انتظامي و مردم شهيد پرور اين شهرستان برگزار شد.
پايان خبر/ع

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس